lördag 6 oktober 2012

Basement....

Vi har ett jättefult skåp i källaren. En handdukstork á la 1961. De andra dörrarna matchar skåpet. Det var ju säkert väldans läckert på den tiden. På 2000-talet tycker man inte detta längre. Jag skulle väldigt gärna vilja byta dörrarna men det är inte så lätt för detta med standarden... Det blir att specialbeställa och det blir lite dyrt. Jag har bestämt mej för att bara måla dom. Handukstorksskåpet vill jag ta väck helt. Det har ju förstås fyllt en funktion så om det försvinner hade vi ingenstans att hänga handdukarna. Det har jag löst med nya krokar som jag fick inspiration till från Anna.

Ja ni ser ju... Skitfult.
 
Jag har försökt rädda situationen med att matcha lite mattor och prylar i turkos och grönt...
 
 
 
Min krok!
 

1 kommentar:

Anna sa...

Kul att kunna vara "till nytta"!