måndag 15 oktober 2012

Finns inga ord...

Idag började rättegången mot tunnelbanerånaren.
Enligt Aftonbladet säjer han
-Jag känner mej ledsen och ångerfull.
Av nån anledning tror jag inte ett skit på det...
Vidare kan man läsa att han förklarar varför:
-Jag gjorde det för jag visste ingenting om livet här i Sverige. Jag har inget jobb.
Alltså, nu trodde jag nästan att jag läste fel.
Han vet inget om livet i Sverige. Vaddå, menar han att det är ok att göra så där han kommer ifrån då? Eller vad fan menar han? Att det är så vi gör här i Sverige?
Och jag har också varit arbetslös, men inte gick jag och rånade folk som ramlat ner på spåret och lät dom ligga kvar där sen.

2 kommentarer:

513andersson sa...

Åklagaren yrkade på livstids utvisning hörde jag. =)
Tackarrr..

Tina Högman sa...

Ja såna typer behöver vi inte fler av här. Det räcker med dom vi redan har, polisen har ju fullt upp som det är med svenska idioter. Ska dom komma hit får dom ju fan sköta sej.