torsdag 27 september 2012

Bäst att göra som man blir tillsagd...

Började dagen med en dusch och lite dator. Sen blev det lite shopping, typ lite till gästrummet, en ny sport-BH och lite mat. En ny sport-BH var änna behövligt, jag köpte mej ju en snyggt linne som matchade resten av min outfit, men vad jag inte tänkte på var att linnet hade brottarrygg. Det var rätt fult med en vanlig rygg på BH'n till det. Sist jag skulle träna var mina andra tröjor i tvätten. Fåfäng som jag är kunde jag ju inte ha linnet till sport-BH'n så jag fick ta en vanlig, bara för att den hade sån rygg. Det var ju inte så praktiskt att dansa Zumba med den för man skakar på både det ena och andra, så jag var rädd att brösten skulle ramla ut, och det skulle ju se ännu dummare ut än att BH'banden syntes så mycket. Alltså har jag nu införskaffat mej en sport-BH med brottarrygg.
 
Lite trevlig inredning av gästrummet med fotografering och offentliggörande på bloggen också, sen fick jag göra lite tråkig nytta också, som att sortera strumpor och underkläder samt dammsuga.
Gladeligen avslutade jag det klockan sju för då var det hockey, och så blev det en öl också. Ja innan matchen var slut hade det visst blivit 1,5 till. Den sista halvan tog jag i jacuzzin där jag satt med ansiktsmask.
Så, nu har jag gjort som jag var tillsagd, så när som på godiset för det glömde jag köpa. Jag kan möjligen ragga upp lite jordnötter i nåt skåp, men nu ska jag se om det kan gå nån bra film.

Inga kommentarer: