fredag 21 september 2012

Aprilskämt...?

Jag trodde inte mina ögon när jag läste Aftonbladet i morses. Första tanken var att det var ett Aprilskämt som förirrat sej in i webbtidningen, men tydligen var det inte det...
Nu ska jag ta lite kaffe med en massa cancerframkallande grejer i, och en smörgås gjord på besprutad vete. Sen blir det att måla det sista där nere på dörrkarmen, ska bli trevligt att andas in lite ångor, och det finns det säkert i rengöringsmedlet jag ska använda sen på golvet, men det påverkar nog inte vädret i alla fall..

4 kommentarer:

513andersson sa...

Jaja, dessa miljöpartister..

;)


Sen undrar vad du har i kaffet, egentligen? 'En massa cancerframkallande grejer'?

Tina Högman sa...

fast hon sa att det var hennes åsikt som privatperson... fast hon är väl inte miljöpartist för inget

;-)

Anonym sa...

Det är bättre att folket börjar använda hjärnan...öppna ögonen.

http://www.expressen.se/nyheter/dokument/sista-vapnet-i-kampen-for-miljon---att-styra-vadret/

Suss sa...

Så med andra ord är det CIA vi ska skylla på när det gäller vädret? Då är jag jävligt förbannad på dom som sett till att vi haft en så usel sommar!! GRRR!!