måndag 2 februari 2009

Lite skadeglädje...

Träffade en av Richys och mina gemensamma kompisar på stan förut.
Vi pratade en stund.
Vi kom in på nyår, och jag sa att det tog mej hårt att inte bli bjuden. Jag kände att tårarna brände...
Hon sa att hon reagerat likadant när hon fick höra att jag inte blivit bjuden ens.
Det hade visst blivit lite konstig stämning...


Det tyckte jag värdparet kunde ha... (lite skadeglatt...)


Jag nämde även att om vi inte trodde vi skulle klara av att gå på samma fest, hade vi inte gjort det. Jag och Richy är kompisar och kan umgås som folk. Han har en ny tjej, jag en ny kille. Vi har ju börjat om båda två nu.

Kändes skönt i alla fall att jag nog inte överreagerat, när fler tyckte det var lite konstigt...

2 kommentarer:

Anna sa...

Du är modig du! Som vågar säga sånt! Det hade jag aldrig gjort :S
Kanonbra gjort!!

Tina Högman sa...

Jag hade nog inte sagt nåt om det var nån av dom de var hos jag mött. Då hade jag nog försökt undvika dom.