fredag 13 januari 2006

Kommer inte på nån bra rubrik...

Varför måste det vara nån? Jättefånigt.

 

Idag har jag bara tagit det lungt. Förutom en halvtimme på träningcykeln.

Det lär bli jobbigt i helgen, så jag tänkte att jag skulle ta igen mej när jag har chansen.

 

Ikväll jobbar jag 16-21. Sen ska jag bara vänta på att Richy ska ringa, för han är ute och bowlar (det finns en bar där också). Jag ska hämta honom nämligen.


Imorn jobbar jag 7-17. När jag kommit hem ska jag åka till ett par kompisar som ska ha inflyttningsfest. De bor ute på landet, och eftersom jag jobbar delad tur (7-13:30 och 16-21) är det ju enklast att jag kör. Det blir ju inte så sent för min del. Återstår att se om jag får med mej min man hem med mej eller inte...

 

Dessutom är min jobbarkompis sjuk i helgen, så det blir ju spännande att se om det är nån bra person som vikarierar, eller nån mindre hjälpsam person...

Håll tummarna, please!

 


6 kommentarer:

Susanne sa...

Ja ibland lyckad de sätta in den mest korkade vikarien som finns... *suck*

Christine sa...

Håller tummar och tår...Lennart

Linda sa...

Ibland är det nästan bättre att strunta i vikarie, för oss på fritis i alla fall! Men det funkar väl inte hos er - blir kanske lite körigt.. :STrevlig helg!

Ulrika sa...

Sitter här och håller tummarna för att det blir en bra vikarie.Kram Ulrika

Christine sa...

Sama här som hos din siss.Du måste inte skriva en rubrik.Lennart

ulf sa...

rubriker e jobbigt...jag brukar ta dem som ligger närmast mig själv...skura trappen e öken....hon på botten e proffs dvs städerska...o hon tycker jag fuskar...vilket jag gör kanske, jag är ju man.....men jag vill faktiskt göra ett bra jobb, vare sig jag gör det ena eller andra....har aldrig satt in en pump men däremot rivit ett mejeri....o fräst en massa. tror på ngt sjukt sätt att jobbet berikar en. nu har jag kollat orrspel på krogen, o kommit hem igen