söndag 29 januari 2006

Ingen hemmakväll den här helgen heller...

Igår morses...ok då, kanske mer åt förmiddag... stod jag och funderade lite medans jag plockade i diskmaskinen efter frukosten.

Jag stod och funderade på vad det var vi skulle göra idag! Richy skulle träna lite motocross, men sen då? Kunde inte komma på nåt, och det är ju ALLTID nåt som händer på helgerna!

Jag var tvungen att fråga.

Är det verkligen inget vi ska göra idag? Eller har jag missat nåt??

Nä. Det var det inte sa Richy.

Det ska bli så skönt att bara vara hemma och inte göra nåt särskilt!

 

Richy åkte och tränade. När han kom hem sa han att vi ska nog bort ikväll! Det hade de kommit fram till på träningen, att de skulle ses på kvällen!

Så gick det med den hemmakvällen... Fast det var jättetrevligt, så det gjorde inget. Fast det är ju lite typiskt!

 

Imorn ska jag nog flytta över fiskarna till det stora akvariet. Hoppas de inte simmar vilse bara...

 

Nu ska jag baka en kladdkaka tror jag. Jag blev så väldigt sugen på det, helt plötsligt... Så det kan bli!

3 kommentarer:

Linda sa...

Kladdkaka....mmm!  I mina drömmar! :S
På väg till kompisen (dagens promenad) idag kom jag att tänka på att det nog är dags för en utgång.. Lite dans och skoj utan karlarna var väldigt länge sen!
Träning är bra - man tömmer huvudet på tankar om städning och sånt, och vips får det plats med nöjen! ;)

Susanne sa...

Ja så kan det gå... Själv har man ju jobbat hela helgen... :(

Unknown sa...

Gott med kladdkaka! Vad sugen jag blev nu!!
 
Har en utmaning till dig på min sida, så du kan ju titta förbi och se om du vill anta den :)