torsdag 15 mars 2012

Ready for the fray...

Nu tror jag det är klart.
Packat för en tredagars roadtrip to the big city.
Lite snygg-kläder utifall att... annars var det viktigaste min matchtröja och hockeybiljetterna...!
Fast jag funderar lite... ska man våga ha på sej matchtröjan innan man kommer till arenan? Jag brukar ju inte vara uppstudsig eller så, men tänk om nån AIK supporter stör sej på min tröja? Tänk om jag blir påhoppad på tunnelbanan eller nåt?
Jag får kanske ha den i en påse dit. Just in case. Fast... jag älskar ju mitt Luleå och är stolt över dom och vill ju så klart visa det! Jag är ju tjej, och man ska inte slå tjejer har jag hört.
Jag får fundera på det.
Nu ska jag åka till pappa och gratulera honom på födelsedagen.

2 kommentarer:

513andersson sa...

Klart du ska ha tröjan på dig, fast det är fel lag och fel färger.

;)

Tina Högman sa...

Nä, det är rätt lag OCH rätt färg. Fast dom är gula idag, jag är röd.