fredag 2 mars 2012

Hovet...?

Alltså om jag har räknat ut det hela rätt, eftersom nu Luleå vinner seriesegern, ska dom spela matcher den 10, 12, 14, 16, 18, 20 och 22 mars. Eventuellt den 18 och framåt då, beroende på hur det går i dom tidigare, för det är den 5'e matchen. Jag har spånat i om dom möjligtvis kommer att välja AIK. Nu har jag dålig koll på hur det funkar med hemma och bortamatcher, om dom kör varannan eller inte, men jag tror det. I så fall BORDE dom spela borta den 16 mars. Och om dom nu skulle välja AIK kommer dom väl få spela på Hovet för Globen är full av bilar.
Nu kan ni ju gissa vart jag är den helgen! I STOCKHOLM!!

2 kommentarer:

513andersson sa...

Luleå kommer spela borta-hemma-hemma-borta och sen om det behövs så spelar dom hemma i den femte matchen.
Eller så spelar dom alla slutspelsmatcher i Stockholm för att det är för långt upp till Luleträsk..
;)

Tina Högman sa...

Se där ja! Perfekt! Hovet den 16 mars that is!

Eller också spelar dom alla i Luleå för det är för långt till fjollträsk...