söndag 11 mars 2012

Rätt låt vann...

Nä, det gick INTE lika bra för Villa. En jävla skitmatch, om man får säja så.
När det stod 5-0 till Bollnäs gick jag och Morten och handlade lite. Jag tröstade mej med en påse godis. När vi kom hem var matchen precis slut och Villa hade faktiskt gjort 3 mål, men det var säkert bara för att Bollnäs var tvärsäkra på segern.
Dom kommer igen på tisdagens hemmamatch, det är jag säker på!
Och melodifestivalen gick ju däremot som förväntat. Loreen vann, och det var faktiskt rätt låt, tycker jag. Jag tror att den kan passa i Asse... Aser.. Aze... Baku.
Jag måste erkänna att jag faktiskt gillar Torsten Flincks låt. Jag fick väldigt konstiga blickar av resten av familjen när jag sa det... Men jag fattar inte att Danny kom så bra, jag tyckte inte den låten var bra. Shout it out är bättre. Men det är ju jag. Dead by April tycker jag också om, den där kontrasten mellan en rätt menlös refräng, och så death metal liknande emellan.
Ja jag ska väl inte gnälla, jag röstade ju inte. Det gjorde däremot Morten. Två gånger. På Loreen.

Inga kommentarer: