onsdag 7 mars 2012

Puh... sicken tur...

Jag läste ju att biljetterna till 4'e kvartsfinalen skulle släppas onsdagen den 12 mars. Men sen började jag fundera... detta stämmer ju inte. 12'e är ju på måndag...? Jag får nog kolla upp det här.
Jag går in på Ticnet igen och läser. Jo. Biljetterna släpps 07/03/12.
Nämen nääää!! Vad dum jag är! Dom har ju vänt på siffrorna! Jag såg bara sista siffran 12 men det är ju ÅRET! Dom släpper biljetterna imorn.. eller..vänta nu... IDAG!
Jisses, det var ju bara att logga in och boka. Det fanns inte jättemånga kvar såg jag. Så ser jag stå-plats i klacken! Yes! Dit vill jag! Jag bockar för... och kommer på att det är ju självklart hemmaklacken... som inte är Luleå. Morten garvar och säjer att då kanske du inte ska ha din tröja...
Nä vi får ändra lite här då. Men nu är det bokat och klart!
Forza Lule!

Inga kommentarer: