fredag 21 september 2007

Surt...

Jag körde upp till vårt övernattningsställe för att kolla läget förut. Götene kommun bistår med ved vid vindskydden. Dom ligger bakom, så jag tänkte att jag skulle lagt in ett gång i själva vindskyddet så det han att torka något.
Det spöregnade, så det var bara att ta regnjacka och stövlar på.
Jag parkerade bilen och gick fram till vindskyddet.
Inte ett vedträ inom synhåll. Det blir vältill att leta pinnar. Undrar om vi ska lyckas få nån fyr?

Har nån vägarna förbi vindskyddet vid Lasses grotta på Kinnekulle under lördagen, lägg gärna dit några vedträn.
Jag och Suss skulle vara er evigt tacksamma...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle gärna hjälpa till, men det känns lite långt bort. ;)

Anonym sa...

Hoppas ni fick fyr och inte frös.
Lennart

Suss sa...

Synd att ingen kände sej manad att följa din önskan..
Fast vi fick ju en eld.. En liten i alla fall..