måndag 17 september 2007

Regnigt eller...?

Nu har vi börjat planeringen för Kinnekulle vandringen igen.
För 5'e gången (tror jag...?) ska jag och Suss knalla de 4,5 milen runt Kinnekulle.
Vi tar 2 dar på oss, övernattar ungefär halvvägs.

http://www.hallekis.com/pdf/vandringsledskarta.pdf

Imorn ska vi shoppa lite skoskavsplåster, Dextrosol och torkad mat.
Jag har bakat mina underbart goda svampfyllda bröd.
Första gångerna vi gick bakade vi varsina picknickbröd. Suss gjorde pizza bullar och jag nån bulle med köttfärs eller nåt i. Vi tyckte att dom var lite tråkiga, så nästa gång hittade jag ett nytt recept med Filadelfiaost, bacon och kantareller. Dom var kanongoda!
Nu kämpar Suss med att bräcka mej i godhet...
Igår bakade hon nån pirog, som tydligen var väldigt god! Ska bli spännande!

Det är bara en grej... Det verkar vara på väg in ett regnväder i slutet av veckan.

1 kommentar:

Suss sa...

Det ska INTE komma in något regn!! Det har jag bestämmt...