lördag 15 september 2007

Smärta...

Jag håller på att få en tand.
En sån där jäkla visdomstand.
Det gör ont så INNI bengen. Ont i kinden, halsen och örat. Halva huvet värker liksom.
Har gått på väktabletter ett par dar.
Tog den sista halv tre.
Nu tänker jag bedöva den med alkohol.
Sitter nu här och smuttar på en öl.
Det börjar mola rätt ordentligt i tanden nu.

Risken finns att det inte blir fler öl, utan en värktablett senare...

Tänk alla stackars småbarn. Inte undra på att dom gnäller när tänderna kommer. Dom får 20 stycken. Jag gnäller för EN! I och för sej en stor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Går med på bytet om du skickar med en kvarter Long John
Vi skickar upp allihopas förkylning.
Lennart

Anonym sa...

Är du inte för gammal för sånt? Att få visdomständer alltså? Jag fick mina i högstadiet och gymnasiet! Då måste du känna dig ungdomlig! Fast det klart alla är vi olika och min dotter, som går i nian, tappade nyss sin sista mjölktand... :D

PS. Jag är jättesugen på att visa brudklänningen för ALLA, men då blir det ju inte lika kul på den stora dagen...

Anonym sa...

Såg att du skrivit i vår bröllopsgästbok! Jag blev jätteglad! tycker att det är jättekul att vi hållit kontakten under alla år och att vi har så pass mycket gemensamt.
Tycker om dig!

Anonym sa...

Oh, jag som också håller på att få visdomständer... Mina gör inte ont än, hoppas på att jag har tur och slipper få ont!!
Skulle gärna låta bli att bli visare om det måste göra ont för att bli det!