fredag 7 september 2007

Fruhippa...

Ikväll är det fruhippa.
Jobbarkompisen gifte sej i somras, och vi hann inte med nån möhippa, så ikväll ska vi ta med henne på fruhippa.

Jag blir upphämtad strax före sex ikväll. Skulle egentligen jobbat till fem, men min gulliga jobbarkompis jag jobbat med idag, som skulle slutat tre stannade kvar till fem, så jag kunde gå tidigare.
Skönt att slippa stressa.


Så fort jag kom hem tog jag en titt i garderoben så inte Angelica snott tröjan jag tänkte ha på mej ikväll. Det hade hon inte.
Sen fick jag leta runt i hennes rum efter make up svampen jag har till foundation.
Konstigt att den hamnar där när hennes går sönder...
Nu ska jag hoppa in i duschen och fundera på vilka byxor jag ska ha på mej.
Svarta jeans eller de lite kakigröna byxorna??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om det är överdelen på bilden så ta de kakigröna.
Fast vi män har nog alltid fel vad det gäller klädval.
Ha en GO kväll

Lennart

Anonym sa...

Visst är det konstigt att allt som försvinner hamnar i tonårstjejernas rum... ;)