söndag 7 april 2013

Funderingar på en Lule-resa...

Nu har gårdagens glädjeyra lagt sej och jag har landat lite.
Lite surt att jag gått på en av fem matcher i semifinalen, och just den förlorar Luleå...
Men nu har vi kollat upp möjligheterna att ta sej upp till en finalmatch i Delfinen. Det gick inget vidare då vi insåg att det var väldans dyrt! Särskilt när man har en student i antågande, samt en längre sjukhusvistelse för Christoffer, då jag kommer bo på hotell...
Bara i resväg blir det 3000:- per person, sen ska man ju bo nånstans också. Man har ju bekanta i närheten, men det funkade ju dåligt när dom inte var hemma just när vi kommer...
Vi har inte sagt nåt definitivt än, biljetterna släpps imorn så vi får sova på saken.
Jag har ju sagt att jag nån gång ska se en hemmamatch, och är det nån match som ska ses är det ju en final!

Inga kommentarer: