torsdag 4 april 2013

En s.k. skrikfest...

Linköping och Skellefteå verkar vara dömda att sluta matcherna med 2-2. Där står det nu 3-1 i matcher och mitt tips på 4-1 verkar ju ganska säkert eftersom Skellefteå spelar hemma imorn. Jag trodde dock att Skellefteå skulle vara lite mer överlägsna än dom är...
Jag är lite kluven i vem jag vill se vinna den semin. Jag håller väl egentligen mer på Skellefteå, men jag tror att Luleå får ett något lättare motstånd med Linköping... Samt att dom då får hemmafördelen.
Som man kan förstå är jag tämligen säker på att Luleå vinner sin semi. Trots förlusten i tisdags kändes laget starkt, och det borde inte varit så stor målskillnad, en uddamålsseger vore mer rättvist.
Ikväll blir det en skrikfest som min son kallar det. Det kvittar om han är hos mej eller sin pappa när Luleå spelar för det tjoas ganska bra på bägge ställena... och ikväll tror jag Luleå spelar skiten ut värmlänningarna!

Inga kommentarer: