lördag 12 december 2009

Nytt meddelande på telefonsvararen...

Jo jag fick ett nytt svarsmeddelande på min telefonsvarare. Förr hade jag ett där jag sa att man har kommit till familjen Högman och Ryan, och lämnar ut mitt och Mortens mobilnummer, eller ber personen att lämna ett meddelande.
Det nya har min katt fixat. Det låter ungefär så här:
skrap
skrap
lite bröttel
skrap
lite mer bröttel
Men Tussen vad gör du där...?
Jag hörde att det knäppte och lät på telefonsvararen, som om den slogs på och av. Gick för att kolla vad som hände. Då sitter katten på telefonsvararen. Han verkade vilja vara med på meddelandet...

3 kommentarer:

Anna sa...

Vilken händig kisse!!! ;) Han kanske kan laga middag också?!

Suss sa...

Ja men det är klart! Han hör väl ockås till familjen!

Gunilla sa...

Haha.. va sött :) om det var nån som känner er så vet dom väl att Tussan bor hos er, iaf :)