fredag 25 december 2009

Ett jäkla väder...

Jag gillar att köra lite fort.
Bara liiite asså...
Jag gillar INTE detta vädret.
Jobbade till fem idag, hade en mil hem, mestadels på en 90 väg. Fick köra i 50 idag. Hela vägen var ett jäkla snömodd. Kom jag upp i 70 började bilen fladdra. Dessutom kom jag i kapp en massa andra bilar, och jag hade inga planer på att köra om...
Det var ju bara att gilla läget.
Trots att jag gillar fart och har en lite sportig bil som jag till och med har satt in ett sportluftfilter i för att det ska låta lite mer är jag inte beredd att offra både bilen, mej och andra för att köra fort. Där går gränsen.

2 kommentarer:

513andersson sa...

Bra, Tina. Du är en förnuftig tjej.

God fortsättning..

Anna sa...

Tur att du har gränser! ;D Låter ungefär som mina gränser, men vi har haft tur med vädret här i norr :)