måndag 13 juli 2009

Ringar...

Lite hastigt och lustigt fick vi sticka.
Hade planerat att åka till Norge i söndags, men efter ett rejält bråk med Mortens ex fick vi sticka med en gång. Hon visste nämligen inte om hon ville ta emot sonen när vi skulle lämna honom på söndag eftermiddag. Alltså lämnade vi honom på fredag eftermiddag, sen flydde vi.

Endel planer blev ändrade.
Som tex detta som stod att läsa i NLT idag. Under förlovade... Våra namn, och under dom mellan Sverige och Norge för så var det tänkt. Vi ringde och ändrade i all hast till bara Norge.
Men ingen skulle förstöra vår förlovningsdag.
Nu har jag en blänkade guldring på vänster ringfinger!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!

Men antar att ni kunde fått en bättre start på er resa som ni hade tänkt.
Hoppas att det löst sig.

Ha en skön semester.
Nu har man bara dagar kvar att jobba =)

Kram Annica

Miah sa...

Grattis =)

Anna sa...

Grattis igen!! Men vad trist att det alltid finns de som vill förstöra :(

TROLLET sa...

Jaha ja jag skriver GRATTIS här med då, skrev i ditt förra inlägg och frågade om man fick gratta och nu fick jag svaret att JA det fick jag, Grattis till er båda och hoppas att sommaren och all framtid blir bra med er. Kram

Suss sa...

Grattis!! Fast det har jag ju redan sagt iof... :-)