torsdag 26 mars 2009

Blåa sockiplast...

Det var visst ett bra tag sen jag uppdaterade...
Jag kan ju passa på att berätta om fredagen den eh... tjugonde mars.

BJÖRN ROSENSTRÖM!!

En av mina favoriter faktiskt!

Han var på Harrys och Tina är ju inte sen att åka dit! I foajen står en tjej och säljer lite prylar. Jag köper mej ett linne som det givetvis står Björn Rosenström på...
Jag hade ingen lust att gå och bära på linnet så jag gick upp till garderoben och bad dom lägga det i min jacka.
Efter nån timme kommer kompisen Linda som jag var där med på att hon också skulle ha en.
Hon var lite sugen på att ha den på sej förstod jag, och jag sa att tar du på dej din tar jag på min!

Japp, så var det bestämt! Linda hade ju en tubtop, så för henne var det ju bara att dra på det nya linnet över och krångla av sej tubtopen.

Jag fick ju gå upp till garderoben igen, be dom hämta linnet. Sen trodde Linda att jag skulle gå ner, köa på toa, byta om, gå upp med min T-shirt och lämna den i garderoben igen...
Nähä. Det tänkte jag INTE. Jag är inte särskilt pryd, och definitivt inte efter några öl...
Jag drog av mej T-shirten lite snabbt, och på med linnet. Jag ger mej sjutton på att det inte var nån som märkte nåt alls...

Snygga var vi i våra linnen i alla fall! Tyvärr har jag inga bildbevis, men NÅGON har det. Tyvärr vet jag inte vem. Det var en snubbe som sprang runt på Harrys med en kamera. Han tog kort på mej och Linda när vi bara stod där. Han tog när vi dansade. Han tog enskilt på oss... Jag undrar om det var mingelbilder eller m det rent av var Björnes bihang?

Ja sen såg jag inte honom mer för jag hängde längst fram som en fjortis och sjöng med i alla låtarna...
Dan efter tjöt det i örat och jag var hes...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej Tina så stor sak är det inte! Jag ska bara göra om hela sovrummet hos mina svärföräldrar när de är bortresta! De läser min blogg så jag kan ju itne skriva det rakt ut då de är en överraskning/60års present.
kramar

Suss sa...

Ja det var ju synd att han skulle komma till stan just nu när jag är höggravid.. Varför kommer han inte när jag orkar festa???

Anna sa...

Låter som om du och jag har samma inställning till att byta om offentligt ;) SÄRSKLIT efter lite alkohol...