söndag 30 mars 2008

Sommartider hej hej...

Vilken knallkork är det som kommit på att man ska byta sommartider och vintertider hit och dit?? det är ju helt värdelöst.
Jag jobbade till 21:30 igår. Skulle jobba från 7 idag. Kroppen ansåg ju att klockan fortfarande inte var mer än 6 när jag kom hit.

Det är minsann inte lätt att hinna blogga nu för tiden!
Jobbar jag inte håller jag på och packar!

Häromdan köpte jag mej en ny stereo! Lite nya muggar har jag köpt med! Jag lämnar en hel del vardagsporslin... Kände att jag ville ha lite nytt!

Fördelarna med att flytta är att man får röjt lite... Har slängt en massa gamla kläder. Har jag inte använt det på tio år, hur stor är risken att jag använder det igen...?

Måste jobba...

2 kommentarer:

Suss sa...

Ja det är konstig vad man samlar på sej en massa saker..
Men vem vet kanske man nån gång behöver den där tröjan som är två storlekar för liten och illgrön..
NOT!! :-)

Tina Högman sa...

Nä det var väl den du gav till Angelica va? den lilla gröna med en blomma på magen...?