tisdag 25 mars 2008

Skallad...

Angelicas förra kille är en riktig strulpelle.
Han har alltid varit trevlig och artig hemma hos oss, fast man har hört rykten hur han är annars. Och man vet ju lite saker han ställt till med.
Dom var ihop jättelänge. För att vara så unga i alla fall. Nästan 1½ år.
Sen gjorde Angelica slut för ett tag sen. Jag måste erkänna att jag blev lättad och tyckte det var skönt... Jag har varit rädd att han ska dra med henne på dumheter.

Nu har hon en ny kille. Igår skulle Angelica och hennes kompis åka hem med bussen, bådas pojkvänner var med och skulle säja hejdå.
Då möter dom exet med en kompis...
Det slutar med att Angelica och de tre hon var med sitter på polisstationen. Hennes kille har en halv framtand... Exet är polisanmäld.

4 kommentarer:

Suss sa...

Jisses! Ja, jag måste nog säga att det är ju tur att det är slut med den förra.. Hoppas den nya är bättre!

Anonym sa...

Ja jisses säger jag med. Han måste vara rejält sotis det exet.
Tur det är slut då iaf =)

/ Annica

Anna sa...

Ja du, det är inte precis lätt att vara tonårsförälder...

Tur att det går över!

KRAM!!

Anna sa...

Alltså inte att vara förälder menar jag förstås...