tisdag 13 oktober 2009

Bröllop...???

Var på banken idag! Fick ett glädjande besked att vi får ett lånelöfte på 2,4 mille! Trodde knappt det var sant! Hade förhoppningar om över två miljoner, men så mycket hade vi inte vågat hoppas på! Har märkt att smärtgränsen verkar vara runt 2,2 för många. Kan vi hänga i ett tag till är det ju underbart!
Vi har tre hus vi ska titta på nu.
Sen är det bara en advokat vi behöver kontakta också. Jag går ju in med kapital till handpenning, sen har vi ju barn till höger och vänster, så det sa banksnubben att vi behövde skriva nåt på också.
Han rekommenderade att vi skulle gifta oss. Det var bäst...

8 kommentarer:

Godnok75 sa...

Jaha, så när blir det bröllop då? ;-)

Tina Högman sa...

Tja... det känns lite stressigt att hinna med ett bröllop innan husköpet, så det dröjer nog lite...!

Suss sa...

Du kan få mina fiskar i inflyttningspresent! (om de lever då..)

513andersson sa...

Grattis.
Jag kan tyvärr inte komma på bröllopet, jag har tvättdag den dan. ;)

Ida sa...

Verkar vara populärt av bankpesoner att föreslå bröllop. Det gjorde de för min syster och hennes sambo också. Är billigare att gifta sig än att göra upp ett testamente enligt dem. Väldigt romantiskt tyckte min syster...

Tina Högman sa...

Suss: Va? Begegnade fiskar?

C.72: det gör inget, jag har också tvättid...

Ida: Jag har alltid önskat att bli friad till på banken...

Gunilla sa...

Hihi...vem var det som friade ? - min bankkontakt :)

Anna sa...

Blir man bjuden? ;) HAHAHAHAHA!!! Gillar C.72´s kommentar... =D