söndag 25 oktober 2009

Alla heter Glenn i Göteborg..!

Morten håller på Liverpool. Får han välja motståndare blir det Manchester United. Det är liksom toppmatchen.
Jag hade planer på att bjuda honom på en resa dit. Jag väntar på en summa pengar och bestämde tidigt att Liverpool-Manchester United skulle det bli som en present.
Dagens match var det jag ville ha. Jag förstod snart att det skulle dröja med extrainkomsten, så matchen fick jag liksom lägga ner. Kollade på andra hemmamatcher, men det kändes väl sådär. En paketresa för närmare 7- 9 000 per person och Liverpool möter Arsenal eller Manchester City, som båda ligger högre i tabellen, och Liverpool spelar rätt kasst nu. Kändes inte så kul att lägga ner pengar på det, eftersom jag skulle åka med, och då blir det ju det dubbla. För två dar bara.
Vi hamnade på Rhodos i stället! Restaurang Rhodos alltså. I Lidköping...
Matchen slutar 2-0 till Liverpool! Gissa hur det hade varit om vi varit där!!

Nu väntar vi på nästa helg i stället...
IFK-AIK!!
Vi har ståplats tillsammans med hemmasupportrarna!!
Nu tränar vi på Snart skiner Poseidon...!



3 kommentarer:

Anna sa...

Jag gillar rubriken ;)

Gunilla sa...

Wow, den matchen vill jag se också!

Gunilla sa...

tyvärr gick det inte som vi hoppats !!