lördag 19 april 2008

Jag kanske skulle köpt en vanlig våg...?

Jag har köpt mej en ny våg. Den väger inte bara kilon, utan även kroppsfett, muskler och vatten.
Jag fick fylla i ålder. 35.
Sen längd. 168 cm.
Sen hur tränad jag var. Ok jag fick ju erkänna mej som otränad då.

Vikten var jag nöjd med.
Kroppsfettet låg inom "normalt", lite närmare "lågt" faktiskt.
Vatten låg lite lågt. Vad ska jag göra åt det...? Dricka mer? Jag får göra vad jag kan. Sitter nu med en öl. Det funkar kanske också...
Muskelmassan var av en underlig anledning också "låg". Helt otippat...

6 kommentarer:

Anna sa...

Hmm, vad spännande! En sån vill jag också ha! Fast jag dricker ALLTID för lite... Vet inte hur törst känns... :-(
Öl MÅSTE ju vara bra; både vätska och näring! Allt-i-ett liksom!

Kram på dig!

Anonym sa...

Vilken cool våg. Kanske också skulle skaffa mig en sån, fast vet redan vad den skulle visa:
fett: hög
vatten: väldigt låg
Muskler: har du några?

Kanske bäst att låta bli att skaffa en sån.

Öl låter som en perfekt idé. Ett gott sätt att få vätska i kroppen ;)

Trollmor sa...

Hur kan vågen veta vad som är fett eller vatten, eller muskler?

får du lämna blodprov oxå då eller?

=P

Suss sa...

Den vågen bara måste jag testa!!!

Anonym sa...

Bra våg, det där. Fantastisk!
Avslöja märket fortsomfan, eller så kommer jag förbi och våg-nappar dig.

;)

Tina Högman sa...

Anna och Ida:
Öl är MYCKET praktiskt...!

Trollmor:
Inte så avancerat... man står på två metallpluppar. det står att man bör inte ha pacemaker. jag har för övrigt en livförsäkring.

Suss och Snubben:
Jag har väl inflyttningsfest snart. Då blir det invägning... inte invigning.