måndag 14 april 2008

Ahmäh vaff...

Vad är det frågan om??

Jag blev förkyld strax före helgen. Inget konstigt med det. Hade feber en dag. Sen gick det över.
I söndags vaknade jag med igenmurade ögon.
Jaha. Infektionen satte sej tydligen på ögonen med då.
I morses tog det minst 5 minuter för mej innan jag fick upp ögonen såpass att jag såg vart jag gick. Jag fick bokstavligen bända upp ögonen. Sen fick jag tvätta rent i säkert 5 minuter till...
Nu är det lite bättre. Det varar inte så mycket, det skaver, och det ser ut som jag gråtit en vecka i sträck, och varit på fest samma vecka...

Nu har vi ordnat med datorer hit och dit. Vem som ska ha vad av alla dataprylarna. Min nya hårddisk med den gamla skärmen, och dom ena högtalarna. Igår upptäckte jag att en högtalaren var kass.
Det var ingen katastrof. Min nya stereo har en trådlös länk så man kan koppla ihop den med datorn. Medans jag roar mej med att pyssla med detta tycker jag att det kliar lite här och var.
Tycker jag inte att det verkar lite skrovligt i nyllet?
Jojomensan.
Nässelutslag i ansiktet....

1 kommentar:

Suss sa...

Mysigt... Provat nån ny ansiktskräm eller?

Fick nässelutslag en vecka före studenten.. Måttligt kul.. Misstänkte att det var en ny ansiktskräm som var boven i dramat.. För när jag slutade med den försvann utslagen, lagom till studenten!