lördag 16 april 2011

Ömhet...

Jag sitter vid datorn på en kontorsstol på hjul.
Jag har druckit tre öl inte åtta som man skulle kunna tro , är på gott humör. Jag och Morten har bestämt oss för att gå till Bowlinghallen. Vi tänkte inte bowla, men spela biljard. Vid 21 brukar det komma en trubadur på fredagar och lördagar. Jag gillar trubadurer.
Mycket.
Jag har inte ljudet på, så nu kände jag för att Spotifaja lite.
Jag reser mej upp lite, och lutar mej framåt för att sätta på högtalarna som står på den översta hyllan på databordet.
När jag reser mej upp lyfter dom bakre hjulen sej från golvet och stolen far bakåt.
Jag brakar i golvet och slår skallen i elementet dessutom...
Fattar inte hur klantig jag kan vara.
Det finns en som kommer att fatta.
Anna, min kära vän. Är inte detta typiskt oss??

1 kommentar:

Anna sa...

Förlåt, men jag SKRATTAR högt!!

Jag har en farlig övning jag gör med jämna mellanrum... På garderoberna i sovrummet ligger en gammal resväska som jag förvarar skor i och ibland behöver jag ju hämta några par ur den. Enklaste sättet är att klättra på sänggaveln och sen balansera stående på den med väskan över huvudet. Att det inte har hänt en olycka än är så klart mer tur än skicklighet.

JAAAA, det är såååå typiskt oss! ;)
KRAM på dig!