tisdag 12 april 2011

I must do something on the paper...

Igår satt man som vanligt klistrad framför TV'n klockan 21 eftersom det då var CSI, en serie man ABSOLUT inte kan missa.
När programmet var slut visar det sej att nästa program är nåt nytt av Filip och Fredrik, som råkar vara några av mina favoriter.
Programmet heter Nittileaks och ska visa 90-talet under 10 program. Dagens första program startade som man lätt kan räkna ut 1990.
Jag tänkte att detta kan ju bli kul, eftersom jag är född 72 och alltså minns 90-talet som en händelserik tid i mitt liv.
Fick två barn, köpte hus, stora operationer...
Det första man fick se var Adam Alsing i hockeyfrilla. Det tog mej tillbaka rätt snabbt, eftersom jag själv hörde till den stora skara med denna friss. I och för sej hade jag 90 INTE hade kvar min hockeyfrilla längre.
Har dock ett foto från 9'an (1988) med en snygg hockeyfrilla...

Man fick många goda skratt med alla dessa flashbacks från 1990, men det var ett som tog priset, jag fnissar än...


2 kommentarer:

Gunilla sa...

OJ, PMS tro :)

Tina Högman sa...

Man kan misstänka det...