lördag 9 april 2011

Ahlzimers kommer tidigt i år...

Idag har vi ett underbart väder, och efter ett röj i trädgården bestämde jag mej för att släpa fram solstolen och sätta mej och läsa en bok på altanen.
En helt UNDERBAR känsla efter att ha bott i lägenhet i 2,5 år (bodde ju innan dess i villa) utan ens en liten balkong!
Sagt och gjort, jag tog min bok, öppnade en öl och satt där och njöt.
Det blev faktiskt lite varmt tyckte jag, jag hade T-shirt på mej och kommer på att jag ska nog ta ett linne på mej.
Jag lägger ifrån mej boken och går in i sovrummet och klär av mej. Jag tar fram linnet, och när jag ska ta det på mej inser jag att jag istället för att ta av mej T-shirten, har tagit av mej jeansen...!?

4 kommentarer:

Anna sa...

Kläder som kläder... Du kunde ju sätta linnet på benen ;)

513andersson sa...

Jag hade ju skyllt på solsting istället för Alzheimers, men i övrigt håller jag med Anna.

Igår regnade det i Lisch. Jag vet, för vi passerade där då. ;)

Tina Högman sa...

Anna: Ja det tänkte jag inte på!

C: Det måste vart en lokal regnskur...

Gunilla sa...

Temporär alzheimer dyker upp hos mig ibland också !! tack o lov bara tillfälligt än då !