måndag 1 september 2008

Vem är jag??

Jag sökte på mitt namn på eniro.se personsök.

  1. Min nya adress, hemnummer stämde, jag fyller år den 9 oktober!
  2. Mitt mobilnummer med nya hemadressen. Allt stämde.
  3. Jag står ju visst fortfarande med på Richys telefon...

Jag testade på hitta.se också.
  1. Mitt mobilnummer med gamla adressen, samt att Richys hemnummer delas med mej.
  2. Mitt nya hemnummer med nya adressen.
  3. Här fyller jag år den 7 juli!
Jag blir ju helt förvirrad! Var bor jag? När fyller jag år? Hur gammal är jag? Vad heter jag? Hur många är jag?

2 kommentarer:

Suss sa...

Det har jag också funderat på.. Vem du är alltså.. :-)

Anna sa...

TACK!!! Jag har precis sysslat med samma sak... Jag går inte att hitta med mitt nya namn!! Som jag haft sen februari... Och en person jag sökte på hade två olika födelsedagar precis som du!! :S