söndag 21 september 2008

Shit happens...

I torsdags:
Skulle logga in på mitt konto på Svenska Spel.
Kortnumret var redan ifyllt, jag skrev in min kod.

FEL KOD

Va?

Skriver koden igen, långsamt.

FEL KOD

Skriver ännu en gång, räknar markeringarna, är helt säker på att lösenordet är rätt.

FEL KOD. Ditt konto är nu låst. Kontakta kundtjänst för att låsa upp!

Amäh...! Jag kontrollerar kortnumret och... nähä? Det stämmer inte?!? Jag skriver in mitt kortnummer och koden och

JAPP! Nu kom jag in!

Undrar vad det var som hände? Vilket konto blev låst? Jag fattar noll gummiboll. Skit samma.

Dagen efter:
Morten:
-Det var så konstigt idag, jag skulle använda mitt spelkort, men det var låst?! Jag fattar inte varför!

Ehum... det vet nog jag...

1 kommentar:

Anna sa...

HAHAHAHAHA!! BRAVO!! ;D