torsdag 11 september 2008

Ibland blir det dumt...

Jobbarkompisen berättade om en liten pinsam händelse igår vid kvällsfikat då personalen tar en kopp kaffe tillsammans.
Det hade varit vid samma fikastund ett par dar tidigare.
En av de boende ligger för döden. Han klarar inte att svälja längre, så ibland får man suga ur slem och saliv med en sug-apparat.
Jobbarkompisen frågar den manliga (och homosexuelle) sköterskan

-Kan inte du lära mej att suga, för jag vet inte hur man gör!

Jag kan ju säja att vi bröt ihop av skratt...!

Senare under kvällen var jag och samma jobbarkompis inne på ett rum, jag kränger på mej ett par vinylhandskar, och det är inte det lättaste. Jag lyckas få in fingrarna fel, varpå jag säjer

-Ja det gäller ju att få in fingrarna i rätt hål!

Jag insåg inte vad jag sagt förrän jag såg blicken jag fick...

3 kommentarer:

Suss sa...

HAHAHAHA!!!
Får inte fram några ord, sorry...
HAHAHA!!

Anonym sa...

ASG

/ Annica

Anna sa...

HAHAHA!! Prata först och tänk sen är mitt ordspråk ;)