fredag 12 september 2008

Min bil...

Lämnade in bilen på service, byte av krängningshämmare och bromsbelägg höger fram.
Tänkte mej en slutsumma på cirkus 4 papp.
Det blev det dubbla.
Bromsskivorna var sådär. Byter jag belägg och inte skivor, måste jag ändå inom en snar framtid byta skivorna, och åker då på att även byta beläggen igen. Det var höger fram som var helt slut, men dom var inget vidare runt om, så jag sa att dom kunde ta alla på en gång, när jag ändå var där.

Med min vanliga otur hade dom givetvis inte bromskivor fram till min bil, en Mondeo ST200 i lager. Inte heller verkstäderna i närheten heller.

Det slutar med att jag över helgen har en liten Fiesta som jag kör omkring med...
Jag inser ett problem med en gång. Jag hittar knappt min egna kornblå ST200 på parkeringar, hur ska jag hitta denna grå lilla bil som ser ut som alla andra??

2 kommentarer:

Suss sa...

Du får väl sätta upp en stor flagga på antennen så kanske du hittar den??

Anna sa...

JAG FÖRSTÅR DIG TILL FULLO!!!!