måndag 15 september 2008

Tina är...

...trött idag.
Barnen har varit kanonförkylda, jag misstänker att det är min tur nu...

Koffe har varit på väg att svimma flera gånger i skolan den sista månaden, han är trött och blek. Jag ringde vårdcentralen, dom ska ringa halv två. Jag vill ta några prover på honom, jag misstänker nån brist av nåt slag. Drar mej lite för att ta honom dit ändå... Sista två besökena på sjukhus svimmade han...

Jag väntar även på att dom ska ringa från Ford och säja att min bil är färdig. Det ser jag inte heller fram emot, eftersom priset kommer att bli ca 8000, och det var ändå inklusive min rabatt på reservdelarna...
Det lönar sej ibland att ha dejtat en kille som hade en syster som var gift med en som jobbar där...!

7 kommentarer:

Anna sa...

Någon jäkla förmån ska man väl ha! ;)

Men vad trist att ni är sjuka och inte kul att ta barnen till doktorn om de svimmar där!

Själv är jag bara mensdeppig, men det känns som en bagatell i jämförelse.

Krya på er!! KRAM (på håll så att det inte smittar)

Suss sa...

8000 med rabatt??
Tur man inte äger en ford.. Verkar dyrt.. :-)

Hoppas ni är friska nu så det blir ett kalas imorn!

Kram!

Suss sa...

8000 med rabatt??
Tur man inte äger en ford.. Verkar dyrt.. :-)

Hoppas ni är friska nu så det blir ett kalas imorn!

Kram!

Suss sa...

Sorry, blev visst nån dubbelklick där.. :-)

Tina Högman sa...

Suss: Reservdelar till BMW är ännu dyrare...!:-P

Suss sa...

Inte då :-)

Tina Högman sa...

joho!!!