onsdag 8 november 2006

Rak i ryggen...

Chattade med syrran nyss. Om hojen. Om kläder.
Om ryggskydd.

jaha.... okej.... och vad ska den vara till för??? Att se till att man sitter rak i ryggen när man åker eller??

rygg SKYDD!!!
Man skyddar ryggen! Det viktigaste skyddet som finns, förhindrar knäckta ryggar och sånt. Har man även i cross och enduro. Du får inte köra utan den. Så är det i cross/enduro i alla fall, sen vet jag inte om det är så på landsväg också, men jag skulle tro det!


jaha... ja men nu fattar jag!!! Misstänkte faktiskt att det var till för det, men jag spelade lite dum bara..

säkert...

ja!!

tror jag INTE

4 kommentarer:

Suss sa...

Jamen HALLÅÅÅ!!!!
Tror du jag är heeelt korkad eller???
Jag fattade faktiskt!!!
Så det så!!!

Tina Högman sa...

He he he... tror jag INTE att du gjorde...! *asg*

Suss sa...

Vilket påhopp!!! Jag är faktiskt smart!!! Så det så!!!
*blllllrrr* (räcker ut tungan åt dej)

Tina Högman sa...

Nja... jag undrar jag...