torsdag 21 mars 2013

Bullbak och annat...

Ont i en tand igen... Fick ringa om en akut-tid. Har skjutit upp det en längre tid på grund av jobbiga minnen från föregående tand... Nu vågar jag inte längre för det har blivit värre och jag vill inte riskera den tandvärken igen som jag hade sist. Det var ju värre än att föda barn... Trodde jag skulle få en tid på förmiddagen, men se det sket sej. Jag fick lägga om planerna lite...
Bullbaket fick bli på förmiddagen.
13:00 massage och 14:30 tandläkaren.
Funderar på systemet en sväng... Det är ju hockey ikväll och det känns som en öl skulle passa fint till det. Är ju ledig imorn med, så det känns helt ok.
2-2 i matcher, men Lule ÄR det bättre laget, det är så tydligt. Sist hade dom sånt oflyt så det finns inte. Det kan inte bli så en gång till. Definitivt inte i Delfinen...
 

Inga kommentarer: