torsdag 27 augusti 2009

Tre kronor...

Gårdagens sms från min son som är i Turkiet med sin pappa:

21:43
26 augusti
Halloo, jag har räknat ut att jag lär dricka runt 6-8 liter cola i veckan (köpt 4 liter cola på flaska och en STOR cola när vi ätit) men jag vet dock inte hur mycket det här sms:et kostar men nu blev det precis 2 sms så jag kan lika gärna forts.. Vi har badat varje dag och så har vi fått en kompis som äger en restaurang. Nu blev det 3 sms. Han kallar oss då kompisar. Ehh... Tråkiga TV kanaler... Det fanns "Beck" och "Wallander" dubbade på tyska. Hejdå!

21:47
26 augusti
Förresten, jag kommer på söndag och så är det små vågor jämfört med Danmark och så är sanden ******* varm!! Man kan nästan steka korv på det.

21:49
26 augusti
Glömde förresten en sak till, och det är att mina sms kostar 3 kr styck :-D. Ganska billigt enligt mig.

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Gulllligt :)

Suss sa...

Hehe. Vilka skojiga sms! Och han verkar prismedveten, grabbebn! :-)

Anna sa...

HAHAHAHA :D