tisdag 28 april 2009

Money money money...

Ja nu är det inte så kul att vara kommunanställd...
Alla kommunanställda vet vad jag pratar om.

Igår på Intranätet på Lidköpings kommuns hemsida:

Löneutbetalning
Tyvärr har insättningen på lönekontona inte fungerat för kommunens anställda. Banken undersöker detta nu. Vi återkommer när vi vet mer.
Löneenheten

Idag på intranätet på Lidköpings kommuns hemsida:


Nytt om löneutbetalning
Senaste beskedet från Swedbank är att kunder i Swedbank och Sparbanker har fått sina pengar insatta på kontot kl. 11.00 idag. Kunder i andra banker kommer att ha sina pengar under eftermiddagen. Lönespecifikationerna kommer inom två dagar.Swedbank och Sparbanken Lidköping beklagar de olägenheter störningarna medför. Har du frågor eller drabbats av ekonomisk skada på grund av det inträffade, ber vi dig att kontakta Sparbanken Lidköping. Tel. 0510-54 55 00.
Ja det var ju bra. Jag har en annan bank, jag får hoppas pengarna kommer in före 15:00 då drygt 11 papp dras från mitt konto...

2 kommentarer:

Suss sa...

Skönt att få pengar från försäkringskassan då.. :-)

Anna sa...

Hörde om det där... Lät som på mitt jobb ;D Fast där var det inte bankens fel utan chefens...