onsdag 6 september 2006

Då ska vi se...

En utmaning
av fru Bladh!

Vad har du för bil och vilken färg?
En blå Mondeo ST200 men drömmer om en Corvette…

Bor du i hus eller lägenhet?
Hus

Är du gift eller sambo?
Gift sen drygt 4 år.

Har du barn eller husdjur?
Får man bara ha antingen eller? I alla fall så har jag två barn, Angelica, 13 och Christoffer, snart 12. Vi har två tammöss, en hamster och en massa fiskar.

Reser du mycket?
Jo det blir nog en del. Har svärfar i Kiruna, en svåger i Gävle, en syster Norge och kompisar lite varstans. Sen gillar jag att åka runt lite här och var dessutom….

Vilken hobby har du?
Blomsterarrangemang, göra smycken, musik, mina webbsidor, fotografering.

Är du bra på språk och vilka?
Engelska kan jag, franska läste jag i högstadiet men jag har glömt det mesta…

Hur många timmar tillbringar du framför datorn varje dag?
Ganska många…

Hur fördriver du din fritid?
Fritid? Vad är det? Nä, det blir mycket vid datorn och med MC-klubben. Jag tycker om att vara ute, att pyssla med lite smått och gott.

Bloggar du någon annanstans?
Har bloggat länge på MSN men jag tröttnade när min blogg där totalhavererade, så jag flyttade till Blogger.

Använder du dig av MSN varje dag?
I stort sett.

Vilket TV-program är bäst?
CSI, kriminalserier och dokumentärer om kriminalteknik.

Bor du i södra eller norra Sverige eller i mitten?
Ja det hör väl till södra delen.

Älskar du havet?
Älskar och älskar vet jag inte, men jag tycker om det!

Badar du varje sommar?
Ja det brukar hinnas med.

Har du varit till Norrbotten?
Ja en massa gånger.

Till Piteå Havsbad kanske?
Jag har passerat förbi ett antal gånger!

Tycker du om surströmming?
Ärligt talat har jag aldrig testat, men jag tänker nog inte göra det heller…

Läser du mycket böcker?
Ja, särskilt på somrarna.

Vilka färger gillar du?
Lavendelblå, lila, rosa, svart.

Är du fåfäng?
Va?? Jag?? Inte då!! Eller… ja…. kanske lite då…

Vilken färg på hår och ögon har du?
Mellanblond och blåögd.

Och jag utmanar… eh… Suss, Beekay, Trollmor och Ida samt alla andra som känner för det!

2 kommentarer:

Suss sa...

hmm.. Jaha.. Ja jag får väl grunna på det då..

Trollmor sa...

Neeeej jag orkar inte......idag...!