tisdag 18 november 2008

Min dotter...

Allt har funkat bra.
Hela hösten har hon skött skolan.
Nu har nåt hänt, hon berättar inte vad.
Hon stack som vanligt när nåt går emot. det är lättare att fly än att konfrontera problemen.
Jag bröt ihop totalt.

Sent igår kväll kom ett SMS med en slags förklaring. Det var tre ord som etsade sej fast.
Jag älskar dej.
Det var första gången hon sagt det till mej.

Och jag älskar henne så innerligt, därför blir jag så upprörd när hon missköter skolan, det är ju det viktigaste för henne just nu.

4 kommentarer:

Anna sa...

Tänk om man vetat innan vad man gav sig in i när man skaffade barn...

Suss sa...

Hoppas innerligt att det ordnar sej för henne! (och dej!)

Anonym sa...

Ja du Tina ordspråket stämmer verkligen..

Små barn små bekymmer
Stora barn STORA bekymmer.

Hoppas att det ordnar sig.

Kram Annica

Trollmor sa...

kram