fredag 14 november 2008

Kändisbloggare...?

Den 1 december är jag "veckans bloggare" på mitt fackförbunds webbsida.
Fick ett mail häromdan där dom bad mej skicka ett porträttfoto till webb och tidning.

TIDNING?!?!?

Då kom jag på. I varje nummer finns en bild på kommande bloggare.
Där hamnar jag tydligen också då.
Jisses.

Men jag har ju aldrig foto på mej själv...
Jag fick beställa tid hos en fotograf.
Jobbade till 16:30. Åkte hem. Parkerade bilen på långtidsparkeringen, där jag lyckades (helt otroligt) hitta en plats med en gång.
Passerar systemet, handlar lite av min favvo-dryck som börjar på Ö och slutar på L.

Om en timme knappt har jag tid hos fotografen.

Jag lägger en make up, fixar frissen. Det tar 45 minuter. Går till fotografen. Hon fotar. Det tar 2 minuter...
Ska dit på måndag för att få bilderna.
Blir kanske en ny profilbild på denna bloggen...?!?

3 kommentarer:

Suss sa...

Spännande! Ska för första gången kolla in KA:s hemsida nu i december! :-)
Och eftersom du har en länk till mej här på din sida, så kanske några nyfikna kikar in på min blogg med! :-)
Om det inte gör dej något att jag står i skuggan av en kändis då förståss.. :-)

Tina Högman sa...

Bara ett problem med det... Dom som läser min blogg på KA vet ju inte att jag har denna bloggen... Jag har ju ingen länk från kommunal till min blogg.
Sorry!

Suss sa...

Attans då.. Jag trodde det var DIN blogg de skulle visa!