lördag 8 november 2008

Experten v/s blåbäret...!

Det gick inte så bra för Morten på dagens stryktips.
Jag trodde han skojade när han sa på telefon att han haft 6 rätt på stryket och 3 på Topptipset.
Jag hade nämligen 9 och 6...

Gissa vem som leder av oss i Tipsathlon...?!?
Ett tips: Personen har ljusare röst än den andre, även under förkylningstider...
Sista spelet är imorn. Jag satsar allt. 64 kronor. 32 på vart tips.
Onsdagens Europatips gav 8 och Toppen 5. Denna gången tror jag på maxpoäng.
13 på Europatipset och 8 på Topptipset...

I morn kväll vet vi.

Morten sa att om jag vann över honom i Tipsathlon skulle han sluta tippa. Jag föreslog att han kunde bjuda mej på en resa i stället.

Nu börjar han fundera på vart resan ska gå...

1 kommentar:

Anna sa...

Du är ju inte bara bra utan bäst! =D