onsdag 5 november 2008

Facket...

Jag tillhör Kommunals fackförbund. Vi får en tidning som heter Kommunalarbetaren, KA.
För ett tag sen fick jag ett mail från Tobias Holmqvist som är webbredaktör för KA på nätet.
Han hade tydligen hittat mej och min blogg, konstaterat att jag var undersköterska och borde höra till Kommunal.
Jag fick förfrågan om att ha en bloggvecka på KA's webbsida...!?

Jisses! Det var ju lite häftigt! Särskilt när jag gick in och tittade vilka som bloggat tidigare!

Kolla själva----->

Vecka 49, 1-5 december ska jag blogga där!

Oj, nu piper timern. Ska bara ta ut rabarberpajen....

Shit. Den hade stått några minuter för länge.... men den går nog äta ändå.

2 kommentarer:

Anna sa...

Vad kul!!! GRATTIS!!!
Och vilken fin bild på er här intill! Snyggingar!
KRAM!!

Trollmor sa...

Woa Kul jag känner en kädisbloggare!
eller typ så

kanske lite