torsdag 18 oktober 2007

Phone home...

Nån har stollekört uppe vid endurobanan i Råda. Om det är nån från klubben vet vi inte, men man vet ju vilka som får skulden...

Jag har skrivit en kommentar om detta på LMCK's hemsida. Jag hade lite telefonkontakt med Richy som satt på en resataurang i Arvika och käkade.
Han tyckte vi skulle lägga på, för snart skulle maten komma in.

Medans vi pratar på mobilen ringer Suss. Det är mycket nu.
Jag och Richy lägger på. Pratar med Suss.

Jag fortsätter. Måste ringa Richy igen (från mobilen). Mitt i maten...
Telefonen ringer igen. Det är Suss igen...
Jag säjer att jag ringer upp. Det är ännu mer nu...

Ska göra en sista koll med Richy innan jag lägger ut det på hemsidan.
Innan Richy hinner svara ringer hemtelefonen. IGEN!
Men vaff...! Jag blir ju aldrig klar!

Jag tittar vem det är.
Det är... min mobil...?????

Jag har inte ringt Richys mobil, jag har ringt hem.

4 kommentarer:

Trollmor sa...

*ASG*

Ja jag förstår att det är mycket nu...

hahahahahaha

jakärebarn *torkarbort enskratt tår ur ögonvrån*

Tina Högman sa...

Ja! Jättemycket!! Faktiskt!

Suss sa...

Hehe.. Lite smått förvirrad kanske? :-)

Tina Högman sa...

Suss:
Ja det var ju du som ringde hela tiden...