onsdag 17 oktober 2007

På Facebook....

finns många skojiga grupper.
  • Går hellre barfota på eld än bär dessa satans Crocs var en grupp jag genast kände att jag skulle gå med i
  • Dansgolvet är till för dem som inte har råd att stå i baren
  • Chokladälskare är också en passande grupp för mej
  • Vi som har fler vänner på Facebook än i verkligheten behöver jag INTE gå med i faktiskt
  • Om 200 personer joinar den här gruppen öppnar Fredrik en pizzeria
  • Man kan inte gå runt och heta Carl Olof
  • Vi utan lokalsinne tänkte jag av ren princip inte joina, men kände sen att jag måste nog det
  • Jag vill ha kakan
  • Vi som är beroende av att smörja in oss med Nivea
  • Hemma v. 9
  • Nej till KÖ känns det meningslöst att gå med i
  • Vem vill gå på bio med Kristoffer
  • Yes I'm from Lidköping, but not fucking Linköping var en självklarhet

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som har fobi mot nya saker har inte ens nån Facebook än :(

Suss sa...

Jag platsar nog i "Vi utan lokalsinne"... Skulle till Larv i tisdags.. Det ligger 7km från mej.. Åkte fel.. TRE GÅNGER!! :-)

Trollmor sa...

När vår Herre delade ut lokalsinnet, hade jag redan gått fel...så jag fick inget...