måndag 22 oktober 2007

Nästa gång ska jag be att få en sked...

Tog en Ceasarsallad på McDonalds förut.
Först öppna förpackningen med själva salladen.
Sen öppna plastförpackninmgen med plastbestick.
Sen öppna plastförpackningen med krutonger.
Sen öppna plastförpackningen med dressing.
Sen öppna plastförpackningen med bröd.

Jag hade nu hunnit bli smått irriterad.
Jag blev inte mindre irriterad när man inte kan få ner plastgaffeln i krutongerna, antingen
  1. vek sej gaffeln
  2. flög hela brödbiten iväg
  3. hände inget, den låg bara kvar där och såg uppstudsig ut

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kan riktigt se den uppstudsiga krutongen framför mig... :D

Suss sa...

Låg krutongen där och retade dej också eller? "haha! Du kan inte ta mej! Du kan inte ta mej!!"
:-D

Anonym sa...

Tycker man borde plasta in hela jääla McDonald's, i ren protest!

Anonym sa...

Har inte Chlas Olsson något kombiverktyg man kan ha i fickan?
Lennart

Anonym sa...

Jag har också försökt det där med att få krutonger att fastna på gaffel... Brukar ge upp och äta dem med händerna :)