tisdag 2 augusti 2005

Vart tar alla mina nålar vägen??

Idag mår man prima! Konstigt att man alltid blir sjuk på lediga dar...

Sitter här och trallar lite...

And it's no , nay, never. No, nay, never no more. Will I play the wild rover no more...

En av mina favorit låtar. Ni har säkert hört den på Nescafe reklamen!


Idag börjar jag jobba 16:30. Var en sväng hos min moder. Angelica skulle få lite garn. Hon ska på läger på söndag, och syr på sitt namn på en "lägerfilt" att användas på kyliga kvällar. Tyvärr har nån ätit upp alla mina nålar. Hittade två med pyttesmå ögon, där fick man omöjligt in en garn-ände. Det sket sej med andra ord. Får åka och handla efter jobbet imorn i stället.





Vi har bytt fönster och det blir ju aldrig färdigt! Jag är redigt trött på krigszonen jag bor i nu... Richys cross pajade ju, så all tid fick han ta till att laga den. Nu är den fixad och klar, och den höll tävlingen i DK, så nu hoppas jag att vi kan ta tag i fönsten. Min svärfar kommer hit om drygt 2 veckor, lite trist om det ser ut så här då... Han kan ju undra vad det är för slarver till svärdotter han har... Men inte sjutton har jag lust att städa INNAN man spscklar, slipar och målar... RÄTT MENINGSLÖST!!

1 kommentar:

Susanne sa...

*sjunger med för full hals* "I´ve been a wild rover for many´s the year, I´ve spent all me money on whiskey and beer".... :) Ja.. inte whiskey kanske.. men väl öl och drinkar!! :) Ha det så kul på jobbet i alla fall!! Själv så har jag ju två veckor semester kvar!! :D Nu ska jag ner till tvättstugan.. URK!! Vi ses syrran!!