måndag 8 augusti 2005

Morgonstund har grus i ögonen

Ville inte alls gå upp när klockan ringde 5:45 i morses. Försökte känna efter om jag inte var lite grann sjuk eller så...men inte det minsta, så det var ju bara att pallra sej upp då. Hade en sån där underbart lång dag framför mej, 7-17. Sista timmarna längtade jag hem, så jag kunde få börja måla! Det är så himla skönt att det snart är klart. Jag till och med längtar till att få börja städa!!! Kors i taket! Ja det är ju för att få ordningen tillbaka...bråte överallt, alla blommor står på matsalsbordet, och få bort dammet!

 

Har grejat klart för idag nu, spacklet och målarfärgen ska torka innan jag kör igång igen, det blir efter jobbet imorn det.

Nu tänkte jag spela lite spel: Sagan om ringen.

 

 

1 kommentar:

Susanne sa...

ÅH, vad skönt det är med semester och slippa gå upp tidigt!!!! :)