måndag 1 augusti 2005

Lite synd om mej idag...

Idag tycker jag lite synd om mej själv. Det kan man väl få göra ibland?

Igår var jag lite yr i huvudet. Kan vara rätt snurrigt där annars med, men denna gången var det mer fysiskt. Inatt vaknade jag och frös, och jojomen, hade jag inte feber i morses! Har mest legat framför TV'n idag. Började kvickna till lite nu framåt kvällningen. Febern har gått ner lite, så den blir nog inte långvarig. Den brukar inte vara det på mej.

Richy var ju i Danmark och tävlade i enduro i helgen. Kom sexa i sin klass. Dessutom handlade han lite på båten, så nu sitter jag här och mofflar Toblerone. Det är säkert bra för min kropp en dag som denna

Spriten får vi väl ta till helgen...är tillräckligt snurrig som det är!

Konstigt att man alltid blir yr i bollen när man har feber. Blir alla det?

2 kommentarer:

Micke sa...

Blir inte speciellt yr av feber...däremot av whisky ;-)Ha de\'Micke

m sa...

Ja du vännen min ...det är alltid bra att ta hand om sig själv. Även då när man inte är sjuk kan man behöva krypa ner och bara ha det bra. Då håller man sig frisk längre. Lyssna på bra musik, dricka vatten och bara få rå om sig själv...Kul att du mår prima idag...Ha det bra...din bloggvän... 6309hjärta...kika gärna in om du vill...